Záruka 5 let na všechny produkty značky STIGA s benzínovým motorem.

Dakr FD2H

Kód: 9795
Neohodnoceno
Značka: Dakr
42 680 Kč 35 272,73 Kč bez DPH
skladem u dodavatele (expedice do 7 dnů)
  • Pohonná jednotka
  • Výkon 6,5 HP
  • Plynule volitelná rychlost
  • Zpátečka

Detailní informace

Detailní popis produktu

Inovace tohoto stroje pro rok 2014 přinesla využití převodovky TUFF TORQ K46 DE, která nabízí nápravu s diferenciálem, automatickou uzávěrkou a brzdou. Díky použité hydrostatické převodovce je možné plynule volit rychlost vpřed i vzad. Rychlost se mění nastavením páky na řidítkách.

Velikou výhodou je, že je možné rychlost pojezdu přesně upůsobit prováděné práci a fyzickým možnostem obsluhy. V základním provedení je osazena motorem Briggs&Stratton 850 I/C o obsahu 190 cm3.

Zejména při práci s těžšími adaptéry jako disková žací lišta, zametací kartáč a obraceč oceníte snadné zatáčení, které přinesla náprava s diferenciálem. Díky automatické uzávěrce stroj vždy, když je potřeba, jede v přímém směru jízdy.

INOVACE 2015

Do této chvíle jsme u tohoto stroje používali motor Briggs&Stratton 950 Series, protože má obsah motoru 223 ccm a 7,3 HP. Šlo o novou řadu motorů a očekávali jsme, že tato řada bude postupně rozšířena o provedení s litinovou vložkou válce, popřípadě doplněna i o olejový filtr a olejové čerpadlo, podobně jako motory 850 I/C. Bohužel i tři roky po jejich uvedení na trh se tyto motory dělají stále jen v jednom provedení s hliníkovým válcem a bez filtrace oleje a požadovaná změna specifikace není ani ve výhledu firmy Briggs&Stratton. Proto jsme od jejich dalšího používání upustili a nadále osazujeme stroje Panter FD-2 a Panter FD-2H výhradně motory Briggs&Stratton 850 I/C, které mají obsah motoru 190 ccm, výkon 6,5 Hp, ale jsou v provedení pro nejnáročnější průmyslové a profesionální nasazení, protože mají litinovou vložku válce, karburátor uzpůsobený pro práci i ve větších svazích, olejový filtr a olejové čerpadlo. Motory I/C jsou pro nás svým provedením zárukou, že obstojí v náročných provozních podmínkách.

Doplňkové parametry

Kategorie: Pohonné jednotky
Pojezd:: ano, plynulá regulace rychlosti vpřed i vzad
Rychlosti:: vpřed 0÷6 km/hod, vzad 0÷3 km/hod
Náprava:: s diferenciálem a automatickou uzávěrkou
Převodovka:: hydrostatická Tuff Torq K46DE
Další vybavení:: brzda
Útlum vibrací motoru:: 4 silentbloky
Řidítka:: nastavitelná výškově i do stran
Kola:: velká foukaná kola 420 mm s šípovým vzorem
Vnější obrys kol:: volitelný, 65 a 68 cm
Hmotnost jednotky:: 56 kg
Motor:: 4takt Briggs&Stratton I/C, 850 Series OHV
Palivo:: benzin Natural 95
Obsah motoru:: 190 cm3
Válec:: litinová vložka
Pracovní otáčky motoru:: 3.060 ot/min
Celkový max. výkon motoru:: 6,5 HP/4,8 kW
Výkon motoru při 3.060 ot/min:: 5,0 HP/3,7 kW
Kroutící moment při 3.060 ot/min:: 11,5 Nm
Mazání motoru:: tlaková filtrace oleje, mazání rozstřikem
Startér:: Systém Ready Start - snadné nastartování bez sytiče

Bubnová sekačka DAKR Panter RZS70

DAKR FD2 + DZS125

Mulčovač DAKR Panter M70

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Přidat komentář
Nevyplňujte toto pole:

DAKR je česká rodinná strojírenská firma, která vznikla v roce 1990. Na počátku byla myšlenka vyrábět bubnové sekačky pro lidi, rodinný domek jednoho ze společníků, nadšení z možnosti svobodně podnikat a prázdné kapsy bez peněz. Výroba probíhala, na dnešní poměry, v neuvěřitelných podmínkách. Vrcholem techniky byly jeden klasický soustruh a jedna frézka, ale například plastové podběhy na talíře se dělaly z vyřazených patníků, které se nastříhaly, v kuchyni roztavily v hrnci na vařiči a potom se to vylilo v obývacím pokoji do primitivních forem a tam to chládlo. Přesto řada sekaček z té doby funguje dodnes.

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení