Dakr FD-2H

Kód: 9795
Neohodnoceno
Značka: Dakr
34 660 Kč 28 644,63 Kč bez DPH
Na centrálním skladu (3-4 dny)
  • Pohonná jednotka
  • Výkon 6,5 HP
  • Plynule volitelná rychlost
  • Zpátečka

Detailní informace

Detailní popis produktu

Inovace tohoto stroje pro rok 2014 přinesla využití převodovky TUFF TORQ K46 DE, která nabízí nápravu s diferenciálem, automatickou uzávěrkou a brzdou. Díky použité hydrostatické převodovce je možné plynule volit rychlost vpřed i vzad. Rychlost se mění nastavením páky na řidítkách.

Velikou výhodou je, že je možné rychlost pojezdu přesně upůsobit prováděné práci a fyzickým možnostem obsluhy. V základním provedení je osazena motorem Briggs&Stratton 850 I/C o obsahu 190 cm3.

Zejména při práci s těžšími adaptéry jako disková žací lišta, zametací kartáč a obraceč oceníte snadné zatáčení, které přinesla náprava s diferenciálem. Díky automatické uzávěrce stroj vždy, když je potřeba, jede v přímém směru jízdy.

INOVACE 2015

Do této chvíle jsme u tohoto stroje používali motor Briggs&Stratton 950 Series, protože má obsah motoru 223 ccm a 7,3 HP. Šlo o novou řadu motorů a očekávali jsme, že tato řada bude postupně rozšířena o provedení s litinovou vložkou válce, popřípadě doplněna i o olejový filtr a olejové čerpadlo, podobně jako motory 850 I/C. Bohužel i tři roky po jejich uvedení na trh se tyto motory dělají stále jen v jednom provedení s hliníkovým válcem a bez filtrace oleje a požadovaná změna specifikace není ani ve výhledu firmy Briggs&Stratton. Proto jsme od jejich dalšího používání upustili a nadále osazujeme stroje Panter FD-2 a Panter FD-2H výhradně motory Briggs&Stratton 850 I/C, které mají obsah motoru 190 ccm, výkon 6,5 Hp, ale jsou v provedení pro nejnáročnější průmyslové a profesionální nasazení, protože mají litinovou vložku válce, karburátor uzpůsobený pro práci i ve větších svazích, olejový filtr a olejové čerpadlo. Motory I/C jsou pro nás svým provedením zárukou, že obstojí v náročných provozních podmínkách.

Doplňkové parametry

Kategorie: Pohonné jednotky
Pojezd:: ano, plynulá regulace rychlosti vpřed i vzad
Rychlosti:: vpřed 0÷6 km/hod, vzad 0÷3 km/hod
Náprava:: s diferenciálem a automatickou uzávěrkou
Převodovka:: hydrostatická Tuff Torq K46DE
Další vybavení:: brzda
Útlum vibrací motoru:: 4 silentbloky
Řidítka:: nastavitelná výškově i do stran
Kola:: velká foukaná kola 420 mm s šípovým vzorem
Vnější obrys kol:: volitelný, 65 a 68 cm
Hmotnost jednotky:: 56 kg
Motor:: 4takt Briggs&Stratton I/C, 850 Series OHV
Palivo:: benzin Natural 95
Obsah motoru:: 190 cm3
Válec:: litinová vložka
Pracovní otáčky motoru:: 3.060 ot/min
Celkový max. výkon motoru:: 6,5 HP/4,8 kW
Výkon motoru při 3.060 ot/min:: 5,0 HP/3,7 kW
Kroutící moment při 3.060 ot/min:: 11,5 Nm
Mazání motoru:: tlaková filtrace oleje, mazání rozstřikem
Startér:: Systém Ready Start - snadné nastartování bez sytiče

Bubnová sekačka DAKR Panter RZS70

DAKR FD2 + DZS125

Mulčovač DAKR Panter M70

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Přidat komentář
Nevyplňujte toto pole:

DAKR je česká rodinná strojírenská firma, která vznikla v roce 1990. Na počátku byla myšlenka vyrábět bubnové sekačky pro lidi, rodinný domek jednoho ze společníků, nadšení z možnosti svobodně podnikat a prázdné kapsy bez peněz. Výroba probíhala, na dnešní poměry, v neuvěřitelných podmínkách. Vrcholem techniky byly jeden klasický soustruh a jedna frézka, ale například plastové podběhy na talíře se dělaly z vyřazených patníků, které se nastříhaly, v kuchyni roztavily v hrnci na vařiči a potom se to vylilo v obývacím pokoji do primitivních forem a tam to chládlo. Přesto řada sekaček z té doby funguje dodnes.